Vzdělávání

  02.01.2020   David Křížek

Mediální prezentace

První část
David zde vypráví začátky své mediální prezentace. Není vždy jednoduché se prosadit a překonat názory ostatních. Musíte si ale jít si za svým. Marketing už je lidmi mnohem více vnímán a je důležité budovat si hned od začátku své jméno a najít vhodnou cestu, jak média oslovit.

Druhá část
Druhá část pojednává o tiskových zprávách, o tom jak by měly ideálně vypadat, jaké vybrat fotografie a jak psát o svých partnerech. Dále zde mluví o tom, do jakých kanálů je nejlepší se dostat a jaké cesty k tomu vedou. Nikdy to ale není jednoduché a záleží hodně na štěstí.

Třetí část
Ve třetí části se dozvíte o pomalém úpadku klasických marketingových kanálů a nových formách propagace. Nejdůležitější začínají být sociální sítě jako je Facebook a Instagram. Pokud se chce závodník co nejlépe prezentovat, musí s těmito sítěmi umět pracovat a předávat zprávy a fotografie svému PR managerovi.

ŠTÍTKY ČLÁNKU:

Marketing